Geoblog.pl    carlosbs    Podróże    Rzym czyli...    wyjazd na stypendium
2005

wyjazd na stypendium

Polska, Wrocław

Stosunkowo dluga przerwa we wpisach na geoblogu spowodowana byla nie totalnym brakiem wyjazdow, ale po prostu malymi odleglosciami, ktory wtedy pokonywalem. Po maturze w 2003 pojechalem "w nagrode" do cioci do Rzymu, ale zwiedzania bylo raczej malo i goraco niemilosiernie (lipiec w Rzymie skutecznie odstrasza, np. 33st.C o godzinie 22 i wszystko co na sobie nosisz jest przesiakniete potem, doslownie). Na AWF Wroclaw standardowo: po 1st roku Olejnica i przymus plywania w jeziorze (19st.C...brrrrr), windsurfing, zagle, kajaki...mistrz. na 2nd roku Zieleniec - oboz zimowy - gdzie trafilem do grupy "kmiotkow", czyli takich, co nigdy na nartach w zyciu nie jezdzili i w dodatku mieli najgorszy sprzet narciarski, cos jakby klody od plotu :).
Anyway, tuz po obozie zimowym, a dokladnie na 4th semestrze wyjechalem na Socratesa do Rzymu, a historia zaczela sie na dw. glownym PKS we Wroclawiu. Autobus wyjechal po to, aby zepsuc sie...na ulicy Sleznej (sic!). Po jakiejs godzinie wsadzili nas w busa i tak dojechalismy gdzies przy granice polsko-czeska, skad zabral nas nowy autokar, tym razem sprawny :)